Gorillaz – Feel Good Inc. (Cover) by Daniela Andrade



Stream my new EP ‘Tamale’ now – https://smarturl.it/da-tamale

Whenever I think Gorillaz I think of the most awkward but amazing years of my life; the TEENS. Still love them just as much though. Hope you guys dig this rendition! 🙂

FACEBOOK: http://www.facebook.com/danielaandrade
TWITTER: http://www.twitter.com/danielasings
INSTAGRAM: http://www.instagram.com/danielaandrade
TUMBLR: http://www.danielatumbls.tumblr.com
MAILING LIST: http://eepurl.com/b52vfL

source

Music Videos we like

About Daniela Andrade

Check Also

Noel Gallagher's High Flying Birds - We're On Our Way Now [Official Visualiser]

Noel Gallagher’s High Flying Birds – We’re On Our Way Now [Official Visualiser]

‘We’re On Our Way Now’, the first single taken from ‘Back The Way We Came: …

Hard Lights, Moonshine, Marnik - Umbrella (Lyrics Video) ft. Ember Island

Hard Lights, Moonshine, Marnik – Umbrella (Lyrics Video) ft. Ember Island

Hard Lights, Moonshine, Ember Island & Marnik – Umbrella (Lyrics Video) New single available : …

43 comments

  1. I didn’t think I was gonna like this at all but wow 😍

  2. This was the worst version of the song i've ever heard

  3. this is fucking amazing

  4. well every once in a while you step on a dogshit,this video is the dog shit

  5. Bro my fucking roommate in the Army had this exact cover go off as an alarm. Legit woke up every morning to this cover before PT LOL. Lets just say I miss those times, but didn’t care in the moment lol.

  6. Play this in 1.25x speed and thank me later

  7. Whyyyyyyyyyyy she is sooooo awesomeeeeeeee , never heard this kinda voice and this control in my life , thanks god for creating U🙏🏻

  8. 2021 and I still hear this cover in my dreams

  9. Thankz for this version 👌

  10. City's breaking down on a camel's back
    City's breaking down on a camel's back
    City's breaking down on a camel's back
    City's breaking down
    City's breaking down

    Windmill, windmill for the land
    Turn forever hand in hand
    Take it all in on your stride
    It is ticking, falling down

    Hate forever, Pain is free
    Let's turn forever, you and she
    Windmill, windmill for the land
    Is everybody in?

    Laughing gas these hazmats, fast karts
    Lining them up like ass cracks
    Lay these ponies at the track
    It's my white chocolate attack

    Shit, I'm stepping in the heart of this here
    Care bear reppin' it harder this year (2020)
    Watch me as I gravitate
    Hahahaaa hihiiihhiihii

    Yo, we gonna go ghost town
    This motown
    With your sound
    You're in the blink 182
    Gonna bite the dust
    Can't fight with us
    With your sound
    You kill the INCA

    So don't stop, get it, get it
    Until you jet ahead
    And, watch me as i navigate
    Hahahaaaa

    Sooo.. Feel good, Feel good
    Feel good, Feel good baby
    Sweet ass crack

    Feel good, Feel Good
    Feel good Man, I want you to feel real de Madrid

    Don't stop, shit it, get it
    Where is your captain in it
    Steady
    Watch me navigate
    Hahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    Ass crack
    Don't stop, shit it, get it
    Where is your captain in it
    Steady
    Watch me navigate
    Hahahaaaa

    Miam he
    City's breaking down on a camel's back
    City's breaking down on a camel's back
    City's breaking down on a camel's back
    City's breaking down
    City's breaking down

  11. IVE TRIED TO FIND THIS FOR YEARS I FINALLY FOUND IT 😭😭😭

  12. Not only is she just an amazing artist in general this is easily the best feel good cover I've heard in my opinion and she put her own twist on it! Absolutely beautiful 🥰

  13. my favourite song. sweetie ur voice is gourgous thank you x

  14. I wish I would have seen this 5-years ago. Incredible

  15. I love your chords, i usually play it with the bass line but after hearing this im going to go for chords 😀

  16. You can sing like I would be in real, my emotiones, real being bla bl. thx for that <3

  17. Always makes me feel good to hear her sing this again.

  18. That's great and all but that's not the song at all

  19. Oddly enough, this is helping me through some tough stuff. Thanks for the great rendition.

  20. Wow! Awesome job! You are exceptionally talented! No wonder you have almost 2 million subscribers!

  21. honestly i like the original better, but very graceful <3

  22. She sing like an angel ❣️

  23. Eres super bonita….🤗😊

  24. Do you play? Because you certainly are not playing the guitar in the video.

  25. This needs to be on Spotify!!

  26. Aún después de 3 años sigo escuchando este cover está genial

  27. i was waiting for Gorillaz Member to pop up on your left side

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.